Effektive digitale ejendomsadministrations løsninger

Boligudlejer gjort nemt

Som boligudlejer står du ene mand eller kvinde med en lang række administrative opgaver, der er lovpligtige, og som du derfor er pålagt at skulle udføre. Er du endnu ikke hoppet med på digitaliseringsbølgen i forhold til din ejendomsadministration, så er det da bare med at komme i gang, og dermed gøre tingene hurtigere, mere effektive og smidige hvilket er til stor gavn for både dig selv og dine udlejere. Work smart hedder det også på moderne dansk, det er det vi skal gøre.

Hos Domuspect.dk kan du få styre dine ejendomme via en digital løsning og platform, som vil hjælpe dig med at få udarbejdet det administrationsarbejde, som er er gældende for boligudlejere. Du kan eksempelvis gøre dine flyttesyn digitale, det giver dig ro i maven og et super godt overblik, hvor der er styr på selv de mindste detaljer, som jo også er vigtige når dine lejere flytter ud af din bolig. Der er tale om en app, som er blevet udviklet til dig som boligudlejer, som er nem at betjene, og den vil med garanti blive dine nye bedste ven, når det kommer til håndtering af den administrative del af dine udlejningsejendomme. Du kan også nemt, korrekt og effektivt håndtere de digitale underskrifter, fotodokumentation, fraflytningsrapport pdf samt indflytningsrapport pdf og mere. Læs mere om Domuspect.dk og om digitalt flyttesyn her.

Smart digital administration

Du har måske allerede mødt kommende lejere, som har efterspurgt digitale løsninger frem for de analoge løsninger, når det kommer til administration af den bolig, som de ønsker at leje af dig. Måske har du endda været udsat for, at potentielle lejere har takket nej til at leje en bolig af dig, netop fordi du ikke kunne tilbyde digitale løsninger, det er ærgeligt, og derfor bør du også steppe dit game op og gå digital.

Social profiles